facebook babyzonegr youtube channel twitter βρείτε μας στο pinterest! linkedin
> > > > > Τρίτο τρίμηνο εγκυμοσύνης & γυμναστική

Τρίτο τρίμηνο εγκυμοσύνης & γυμναστική

Τρίτο τρίμηνο εγκυμοσύνης & γυμναστική

Τρίτο τρίμηνο εγκυμοσύνης & γυμναστική

Το δεύτερο και τρίτο τρίμηνο της εγκυμοσύνης συνοδεύ­ονται από εντυπωσιακές αλλαγές στο σώμα της γυναί­κας. Η φυσιολογική αύξηση του βάρους κυμαίνεται από 10 έως 18 κιλά και επικεντρώνεται κυρίως στην κοιλιακή χώρα και τη λεκάνη με αποτέλεσμα να μεταβάλλεται η στάση του σώματος και το κέντρο βάρους.

Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, ασκήσεις οι οποίες απαιτούν ισορροπία και ευλυγισία γίνονται δυσκολότερες εξαιτίας της αλλαγής στην κα­τανομή του βάρους. Σε αυτό το στάδιο της εγκυμοσύνης ενδείκνυνται ασκή­σεις μικρής έντασης στο δάπεδο ή/και μέσα στο νερό.

Οι αυξημένες ενεργειακές απαιτή­σεις των εγκύων ποικίλουν σημαντικά. Δεν υπάρχει εξίσωση η οποία να υπολογίζει ακριβώς το ποσό των θερμιδικών τους αναγκών. Ο ιδανικότερος τρόπος αξιολόγησης των ενεργειακών απαιτήσεων είναι η φυσιολογική αύξηση του βάρους.

Οι έγκυες που ασκούνται θα πρέπει να εξασφαλίζουν ισορροπημένη πρόσληψη υγρών πριν, κατά και μετά την άσκηση.

 

Τεύχος 12, Περιοδικό My Life
Γράφτηκε από: Ιωάννης Χ. Λουλάκης
Μαιευτήρας Χειρουργός Γυναικολόγος
Άλλες πληροφορίες
Δείτε το βιογραφικό εδώ
Άλλα άρθρα του συγγραφέα

Βάμβουκα

Γεωργιάδου

Βρήκες τα θέματά μας ενδιαφέροντα;

Συμπλήρωσε το email σου για να λαμβάνεις τα πιο δημοφιλή μας θέματα!

Με την πλοήγησή σας στην ιστοσελίδα babyzone.gr αποδέχεστε τη χρήση cookies. Τα cookies μάς επιτρέπουν να προσφέρουμε καλύτερες και εξατομικευμένες λειτουργικότητες.