facebook babyzonegr youtube channel twitter βρείτε μας στο pinterest! linkedin

Δεύτερο τρίμηνο εγκυμοσύνης & γυμναστική

Δεύτερο τρίμηνο εγκυμοσύνης & γυμναστική

Δεύτερο τρίμηνο εγκυμοσύνης & γυμναστική

Το δεύτερο και τρίτο τρίμηνο της εγκυμοσύνης συνοδεύ­ονται από εντυπωσιακές αλλαγές στο σώμα της γυναί­κας. Η φυσιολογική αύξηση του βάρους κυμαίνεται από 10 έως 18 κιλά και επικεντρώνεται κυρίως στην κοιλιακή χώρα και τη λεκάνη με αποτέλεσμα να μεταβάλλεται η στάση του σώματος και το κέντρο βάρους.  

Κατά τη δι­άρκεια αυτής της περιόδου, ασκήσεις οι οποίες απαιτούν ισορροπία και ευλυγισία γίνονται δυσκο­λότερες εξαιτίας της αλλαγής στην κα­τανομή του βάρους. Σε αυτό το στάδιο της εγκυμοσύνης ενδείκνυνται ασκή­σεις μικρής έντασης στο δάπεδο ή/και μέσα στο νερό.

Οι αυξημένες ενεργειακές απαιτή­σεις των εγκύων ποικίλουν σημα­ντικά. Δεν υπάρχει εξίσωση η οποία να υπολογίζει ακριβώς το ποσό των θερμιδικών τους ανα­γκών. Ο ιδανικότερος τρόπος αξιολόγησης των ενεργειακών απαι­τήσεων είναι η φυσι­ολογική αύξηση του βάρους.

Οι έγκυες που ασκούνται θα πρέπει να εξασφαλίζουν ισορροπημένη πρόσληψη υγρών πριν, κατά και μετά την άσκηση.

Γράφτηκε από: Ιωάννης Χ. Λουλάκης
Μαιευτήρας Χειρουργός Γυναικολόγος
Άλλες πληροφορίες
Δείτε το βιογραφικό εδώ
Άλλα άρθρα του συγγραφέα

Βρήκες τα θέματά μας ενδιαφέροντα;

Συμπλήρωσε το email σου για να λαμβάνεις τα πιο δημοφιλή μας θέματα!

Το www.babyzone.gr συνεργάζεται με το SendinBlue για την διατήρηση των e-mail σας και την αποστολή Newsletter. Το SendinBlue εδρεύει στο Παρίσι και ακολουθεί τον Ευρωπαϊκό Νόμο σχετικά με την προστασία των προσωπικών δεδομένων των χρηστών του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου.

Με την περιήγησή σας στο babyzone.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.