facebook babyzonegr youtube channel twitter βρείτε μας στο pinterest! linkedin
> > > Για μια ξέγνοιαστη εγκυμοσύνη κατά την καλοκαιρινή περίοδο

Για μια ξέγνοιαστη εγκυμοσύνη κατά την καλοκαιρινή περίοδο

Για μια ξέγνοιαστη εγκυμοσύνη κατά την καλοκαιρινή περίοδο

Για μια ξέγνοιαστη εγκυμοσύνη κατά την καλοκαιρινή περίοδο

Η εγκυμοσύνη είναι από τις ομορφότερες περιόδους στη ζωή μιας γυναίκας. Ωστόσο, υπάρχουν αντικειμενικές δυσκολίες κατά τη θερινή περίοδο, που μπορούν όμως να ξεπεραστούν με την κατάλληλη καθοδήγηση του γυναικολόγου και τη συνεργασία της εγκύου.

Είναι αλήθεια πως όσο ανεβαίνει η θερμοκρασία, τόσο πιο δύσκολη γίνεται η εγκυμοσύνη. Η έντονη ζέστη προκαλεί συχνά υπόταση και, σε συνδυασμό με τα κιλά της εγκυμοσύνης, προκαλείται έντονη εφίδρωση, δυσκολία στον ύπνο ή και αϋπνίες, οιδήματα στα άνω και κάτω άκρα, δυσκολίες στην αναπνοή, κράμπες, ζαλάδες και γενικότερα κόπωση.

Απλές συμβουλές

Ακολουθήστε μερικές απλές και πολύτιμες συμβουλές, για να περάσετε λίγο πιο ξεκούραστα και χωρίς επιπλοκές τους απαιτητικούς θερινούς μήνες.

1. Προσοχή στην αφυδάτωση. Έχετε πάντα μαζί σας ένα μπουκάλι νερό.

2. Προτιμήστε εμφιαλωμένο νερό, για να αποφύγετε γαστρεντερίτιδες από νερό κακής ποιότητας.

3. Αποφύγετε τον ήλιο κατά τις ώρες αιχμής 12:00 - 17:00. Οι κλιματιζόμενοι ή καλά αεριζόμενοι χώροι είναι η καλύτερη επιλογή.

4. Αποφύγετε τις άσκοπες μετακινήσεις και ιδιαίτερα τις μεσημεριανές ώρες.

5. Κάντε χλιαρά ντους και περιποιηθείτε την επιδερμίδα σας με άοσμες ενυδατικές κρέμες.

6. Προετοιμάστε το μυϊκό και το αναπνευστικό σύστημα για τον τοκετό περπατώντας και κολυμπώντας. Ασκηθείτε νωρίς το πρωί ή αργά το απόγευμα.

7. Αποφύγετε τις πισίνες, τις πολύ κρύες ή αμφιβόλου καθαριότητος θάλασσες. Κάντε απαλές κινήσεις. Αλλάξτε το μαγιό σας αμέσως για να αποφύγετε τις κολπίτιδες.

8. Μην εκτίθεστε στον ήλιο. Χρησιμοποιήστε ένα καλό αντηλιακό με υψηλό δείκτη προστασίας. Φοράτε πάντοτε καπέλο.

9. Φορέστε ανοιχτόχρωμα βαμβακερά ή λινά ρούχα, που δεν σας πιέζουν.

10. Φροντίστε τα γεύματά σας να είναι ελαφριά. Προτιμήστε φρούτα, λαχανικά (βραστά και καλά πλυμένα), φυσικούς χυμούς, γαλακτοκομικά.

Σημεία προσοχής

Για να αποφύγετε τα οιδήματα περιορίστε το αλάτι, φοράτε άνετα ελαφριά παπούτσια και τοποθετήστε τα πόδια σας ψηλά. Βγάλτε ό,τι δαχτυλίδια φοράτε στα χέρια σας, συμπεριλαμβανομένης και της βέρας σας.

Καλέστε το γυναικολόγο σας αν έχετε:

• συσπάσεις,

• αιμορραγία,

• αυξημένα κολπικά υγρά,

• έντονο οίδημα στα άκρα ή και στο πρόσωπο,

• έντονο πονοκέφαλο,

• διαταραχές στην όραση,

• πόνο στο στομάχι ή την κοιλιά,

• ξαφνικούς εμετούς,

• δυσφορία,

• πίεση στη λεκάνη.

 

 


  

Γράφτηκε από: Ήρα Καΐκη
Μαιευτήρας – Γυναικολόγος
Άλλες πληροφορίες
Δείτε το βιογραφικό εδώ
Άλλα άρθρα του συγγραφέα

 

Βάμβουκα

Γεωργιάδου

Βρήκες τα θέματά μας ενδιαφέροντα;

Συμπλήρωσε το email σου για να λαμβάνεις τα πιο δημοφιλή μας θέματα!

Με την πλοήγησή σας στην ιστοσελίδα babyzone.gr αποδέχεστε τη χρήση cookies. Τα cookies μάς επιτρέπουν να προσφέρουμε καλύτερες και εξατομικευμένες λειτουργικότητες.