facebook babyzonegr youtube channel twitter βρείτε μας στο pinterest! linkedin
> > > Πως θα αποκτήσετε επίπεδη κοιλιά

Πως θα αποκτήσετε επίπεδη κοιλιά

Πως θα αποκτήσετε επίπεδη κοιλιά

Πως θα αποκτήσετε επίπεδη κοιλιά

Τα περιττά κιλά γύρω από την περιοχή της κοιλιάς τείνουν να γίνουν μάστιγα στην εποχή μας. Το ενοχλητικό «σωσίβιο» δε χάνεται εύκολα και πέρα από αντιαισθητικό είναι και ανθυγιεινό.

Οι πλέον πρόσφατες ιατρικές μελέτες καταδεικνύουν με σαφήνεια τη σύνδεση του λίπους της κοιλιάς με καρδιαγγειακές παθήσεις. Η λύση δεν βρίσκεται σίγουρα σε εξαντλητικές δίαιτες και σε ατελείωτους κοιλιακούς.

Το τρίπτυχο της επιτυχίας για μια επίπεδη κοιλιά είναι:

1. Η αεροβική δραστηριότητα (τρέξιμο, ποδήλατο, aerobic, κολύμβηση)
2. Οι ασκήσεις που έχουν ωs στόχο την ενδυνάμωση των κοιλιακών μυών
3. Μια σωστή και προσεγμένη διατροφή με χαμηλά λιπαρά

Η αεροβική σας άσκηση θα πρέπει να διαρκεί από 30’ έως 45’ τρεις έως πέντε φορές την εβδομάδα. Προτείνω ως πιο αποτελεσματική για το χάσιμο λίπους τη διαλειμματική προπόνηση η οποία θα σας βοηθήσει να κάψετε περισσότερο λίπος και θα διατηρήσει τον μεταβολισμό σας σε υψηλά επίπεδα για αρκετή ώρα μετά το τέλος της άσκησης.

Η διαλειμματική προπόνηση περιλαμβάνει διαστήματα υψηλής έντασης (στο 80 – 100 της μέγιστης καρδιακής συχνότητας)που εναλλάσσονται με διαστήματα πιο χαμηλής έντασης (60-70 της μέγιστης). Οι κοιλιακοί που θα επιλέξετε να μην επαναλαμβάνονται κάθε μέρα και να υπάρχει ποικιλία στις ασκήσεις. Φανταστείτε τους κοιλιακούς σαν ένα πλέγμα όπου θα πρέπει να γυμνάσετε κάθε σημείο του. Τέρμα λοιπόν με τα αμέτρητα ροκανίσματα. Μην ιδρώνετε πάνω στον πάγκο των κοιλιακών. Δεν είναι η λύση για μια επίπεδη κοιλιά!

Πολύ μεγάλη σημασία επίσης έχει η διατροφή σας η οποία θα πρέπει να βασίζεται σε δίαιτες χαμηλού γλυκαιμικού δείκτη. Με αυτό τον τρόπο θα έχετε μεγαλύτερο μεταβολικό ρυθμό και σίγουρα θα μειωθεί η ανάγκη σας για σνακ. Φυτικές ίνες και πρωτεΐνες θα πρέπει να κυριαρχούν στην διατροφή σας, καθώς και κάποια ποσότητα λίπους για να βοηθήσει στην πρόληψη της πείνας.

Αποφύγετε το άμυλο (ζυμαρικά πατάτες κλπ.) τα κορεσμένα λίπη (ζωικής προέλευσης, ψημένους ξηρούς καρπούς) που σας προσφέρουν περιττές  θερμίδες και αντικαταστήστε τα με φρούτα και λαχανικά. Προτιμήστε επίσης τα λιπαρά ψάρια όπως είναι ο σολομός διότι περιέχουν πρωτεΐνη υψηλής ποιότητας και υγιεινό λίπος. Έχει διαπιστωθεί ότι 6 γρ. ιχθυέλαιο καθημερινά σε συνδυασμό με διαλειμματική προπόνηση οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια στην απώλεια λίπους.

Τέλος το μασάζ με κάποιο προϊόν απολέπισης και μετά η χρήση κάποιας κρέμας αδυνατίσματος θα σας βοηθήσουν να βελτιώσετε την όψη της περιοχής της κοιλιάς και επειδή το καλοκαίρι έρχεται ξεκινήστε την προσπάθειά σας για να εντυπωσιάσετε.

 

Τεύχος 14, Περιοδικό My Life 

 

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

1. Trunk Muscle Activity duringExercises Performed on Land and in Water. Bressel E, Dolny DG, Gibbons M. Med Sci Sports Exerc. 2011 Mar 25. [Epub ahead of print]
2. PMID:  21448084  [PubMed - as supplied by publisher]
3. Strength training as a countermeasure to aging muscle and chronic disease. Hurley BF, Hanson ED, Sheaff AK Sports Med. 2011 Apr 1;41(4):289-306. doi: 10.2165/11585920-000000000-00000
4. PMID: 21425888 [PubMed - in process]
5. Exercise Ameliorates High-Fat Diet-Induced Metabolic and Vascular Dysfunction, and Increases Adipocyte Progenitor Cell Population in Brown Adipose Tissue. Xu X, Ying Z, Cai M, Xu Z, Li Y, Jiang SY, Tzan K, Wang A, Parthasarathy S, He G, Rajagopalan S, Sun Q.  Am J Physiol Regul Integr Comp Physiol. 2011 Mar 2. [Epub ahead of print]
6. PMID: 21368268  [PubMed - as supplied by publisher

 

Γράφτηκε από: Σοφία Παθέκα
Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής Πανεπιστημίου URBINO IT
Άλλες πληροφορίες
Δείτε το βιογραφικό εδώ
Άλλα άρθρα του συγγραφέα

Βάμβουκα

Γεωργιάδου

Βρήκες τα θέματά μας ενδιαφέροντα;

Συμπλήρωσε το email σου για να λαμβάνεις τα πιο δημοφιλή μας θέματα!

Το www.babyzone.gr συνεργάζεται με το SendinBlue για την διατήρηση των e-mail σας και την αποστολή Newsletter. Το SendinBlue εδρεύει στο Παρίσι και ακολουθεί τον Ευρωπαϊκό Νόμο σχετικά με την προστασία των προσωπικών δεδομένων των χρηστών του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου.