facebook babyzonegr youtube channel twitter βρείτε μας στο pinterest! linkedin
> > > Διατροφή και άσκηση μετά την εγκυμοσύνη

Διατροφή και άσκηση μετά την εγκυμοσύνη

Διατροφή και άσκηση μετά την εγκυμοσύνη

Διατροφή και άσκηση μετά την εγκυμοσύνη

Επιβάλλεται να εξακολουθήσετε μία υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή και μετά την εγκυμοσύνη. Η ισορροπημένη διατροφή θεωρείται εξαιρετικά σημαντική για να διατηρήσετε την υγεία σας και την ενέργεια που χρειάζεστε ώστε να φροντίσετε το νεογέννητο μωρό σας.

Φροντίστε να καταναλώνετε πολλά υγρά, 6 - 10 ποτήρια ημερησίως. Να αποφεύγετε το αλκοόλ διότι περνάει στο μητρικό γάλα. Όταν πάντως πιείτε, περιορίστε τη λήψη στο ένα ποτήρι κρασιού την ημέρα, μετά το θηλασμό. Όταν πίνετε καφέ ή τσάι ή κόκα - κόλα, το επίπεδο της καφεΐνης στο γάλα σας αυξάνεται. Προσπαθήστε, λοιπόν, να πίνετε ένα φλιτζάνι καφέ ή τσάι την ημέρα και μάλιστα 2 ώρες προτού θηλάσετε.

Προφανώς ανυπομονείτε να αποκτήσετε ξανά τη σιλουέτα σας και να ξεφορτωθείτε τα παραπανίσια κιλά. Μη βιάζεστε όμως τόσο πολύ.

Αν θηλάζετε και είστε συνάμα αυστηρή στον έλεγχο των θερμίδων σας, αυτό θα έχει αντίκτυπο στην ικανότητά σας να παράγετε γάλα. Μόλις εγκατασταθεί πλήρως ο θηλασμός, μπορείτε να αρχίσετε δίαιτα χωρίς μεγάλες στερήσεις, ώστε να μην επηρεαστεί το γάλα και όχι πριν από την 6η με 8η εβδομάδα μετά τον τοκετό.

Μειώστε λιπαρά, έλαια και γλυκά και αυξήστε στο διαιτολόγιό σας πολλά φρέσκα φρούτα και λαχανικά.

Οι μη επεξεργασμένοι υδατάνθρακες, όπως το ψωμί ολικής άλεσης, τα δημητριακά και τα ζυμαρικά θα σας δώσουν την ενέργεια και πολλά απαραίτητα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεστε για να φροντίσετε το μωρό σας.

Προκειμένου να ξαναβρείτε τη σιλουέτα σας, χρειάζεται να συνδυάσετε την υγιεινή διατροφή με ένα πρόγραμμα γυμναστικής. Πριν ξεκινήσετε οποιαδήποτε είδους άσκηση πάρτε την άδεια του γιατρού. Ως τότε, αν νοιώθετε έτοιμη, αρχίστε βγάζοντας βόλτα το μωρό. Όταν νοιώθετε κουρασμένη, πρέπει να σταματάτε. Αν θηλάζετε, είναι προτιμότερο να ασκηθείτε μετά το θηλασμό ή αφού προηγουμένως έχετε εξαγάγει το γάλα σας έτσι ώστε οι μαστοί να μην είναι γεμάτοι.

 

Χάρης Χηνιάδης
Γράφτηκε από: Χάρης ΧηνιάδηςWebsite: http://www.hiniadis.com
Μαιευτήρας Χειρουργός - Γυναικολόγος Ειδικός στην Εξωσωματική Γονιμοποίηση και Λαπαροσκοπική Χειρουργική
Άλλες πληροφορίες
Δείτε το βιογραφικό εδώ
Email: doctor@hiniadis.com
Άλλα άρθρα του συγγραφέα

Βάμβουκα

Γεωργιάδου

Βρήκες τα θέματά μας ενδιαφέροντα;

Συμπλήρωσε το email σου για να λαμβάνεις τα πιο δημοφιλή μας θέματα!

Το www.babyzone.gr συνεργάζεται με το SendinBlue για την διατήρηση των e-mail σας και την αποστολή Newsletter. Το SendinBlue εδρεύει στο Παρίσι και ακολουθεί τον Ευρωπαϊκό Νόμο σχετικά με την προστασία των προσωπικών δεδομένων των χρηστών του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου.