facebook babyzonegr youtube channel twitter βρείτε μας στο pinterest! linkedin
ο γιατρός απαντάει

αντισυλληπτικά χάπια & περίοδος

Ερώτηση από Δεσποινα (1.7.2013)

"Ειμαι 45 ετων, πριν 2 μηνες σταματησα το αντισυλληπτικο χαπι που επερνα εδω και 15 χρονια. στης 18/6 ηταν να αδιαθετησω και ειχα μόλις 2 ημερες ελαχιστο αιμα ενω το Μαιο καθολου. ειναι ορμονικο ή στρες γιατι εδω και 2 μηνες μπηκα και σε διαδικασια διαζυγιου?"

 

Απάντηση από γιατρό (1.7.2013)

"Αγαπητή φίλη,

Είναι πολύ συχνό μετά τη διακόπτη μακροχρόνιας χορήγησης αντισυλληπτικών δίσκων να υπάρχει λίγο η και καθόλου αίμα. Αν ένα υπερηχογράφημα είναι φυσιολογικό τότε δε χρειάζεται να ανησυχείτε."


Γεωργιάδου

Βάμβουκα

Βρήκες τα θέματά μας ενδιαφέροντα;

Συμπλήρωσε το email σου για να λαμβάνεις τα πιο δημοφιλή μας θέματα!

Το www.babyzone.gr συνεργάζεται με το SendinBlue για την διατήρηση των e-mail σας και την αποστολή Newsletter. Το SendinBlue εδρεύει στο Παρίσι και ακολουθεί τον Ευρωπαϊκό Νόμο σχετικά με την προστασία των προσωπικών δεδομένων των χρηστών του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου.

Με την περιήγησή σας στο babyzone.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.