facebook babyzonegr youtube channel twitter βρείτε μας στο pinterest! linkedin
> > > Top τροφές για την ενίσχυση της γονιμότητας

Top τροφές για την ενίσχυση της γονιμότητας

Top τροφές για την ενίσχυση της γονιμότητας.

Top τροφές για την ενίσχυση της γονιμότητας.
Το υγιές βάρος και η ισορροπημένη διατροφή τόσο του άντρα όσο και της γυναίκας πριν τη σύλληψη ενός εμβρύου, ενισχύουν τη γονιμότητα. Επιβεβαιώστε ότι η υγεία σας είναι στα καλύτερα επίπεδα και ότι έχετε την απαραίτητη ενέργεια που θα χρειαστείτε όταν έρθει το μωράκι σας.

 

Τι είναι σημαντικό;

Φολικό οξύ

Γιατί; Προφυλάσσει το αναπτυσσόμενο έμβρυο από ανωμαλίες του νευρικού σωλήνα.
Τροφές: 400 mcg συμπλήρωμα φολικού οξέους καθημερινά, πράσινα λαχανικά, φασόλια και εσπεριδοειδή.

Σίδηρος

Γιατί; Γεμίστε τις αποθήκες σιδήρου του οργανισμό σας για να τον προετοιμάσετε για τις αυξημένες ανάγκες σε σίδηρο κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης.
Τροφές: Κόκκινο κρέας, ξηροί καρποί και πράσινα λαχανικά.

Βιταμίνη C

Γιατί; Βελτιώνει την πρόσληψη σιδήρου από το στομάχι και ενισχύει την άμυνα.
Τροφές: Εσπεριδοειδή, βατόμουρα, πιπεριά και πράσινα λαχανικά.

Ασβέστιο

Γιατί; Είναι βασικό για την ανάπτυξη του εμβρύου και βοηθάει στην προστασία των οστών της μητέρας.
Τροφές: Πράσινα λαχανικά, ξηροί καρποί, σησάμη, φασόλια και ρεβίθια.

Αλκοόλ

Η διακοπή κατανάλωσης του αλκοόλ θα ενισχύσει την γονιμότητα, θα απομακρύνει  τον κίνδυνο που σχετίζεται με το αλκοόλ όταν επιτευχθεί κύηση και θα περιορίσει την πρόσληψη θερμίδων για ένα υγιές σωματικό βάρος.


Βάμβουκα

Γεωργιάδου

Βρήκες τα θέματά μας ενδιαφέροντα;

Συμπλήρωσε το email σου για να λαμβάνεις τα πιο δημοφιλή μας θέματα!

Με την πλοήγησή σας στην ιστοσελίδα babyzone.gr αποδέχεστε τη χρήση cookies. Τα cookies μάς επιτρέπουν να προσφέρουμε καλύτερες και εξατομικευμένες λειτουργικότητες.