facebook babyzonegr youtube channel twitter βρείτε μας στο pinterest! linkedin
ο γιατρός απαντάει

Primolut Nor και καφέ υγρά

Ερώτηση από Βιβή (1.1.2015)

"Καλή σας χρόνια με υγεία, αγάπη και ευτυχία! Η τελευταία μου περίοδος ήταν 02.12.2014 έως 06.12.2014. Στις 24.12.2014 είχα ελεύθερη επαφή με το αγόρι μου και στις 29.12.2014 ξεκίνησα να παίρνω 3 Primolut Nor τη μέρα για να καθυστερήσω την περίοδο μου λίγες μέρες. Αλλά από τις 30.12.2014 μέχρι και σήμερα έχω καφέ υγρά, σαν μαύρο αίμα. Πρέπει να ανησυχήσω; Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων."

Απάντηση από γιατρό (1.1.2015)

"Αγαπητή Βιβή το πιο πιθανό είναι ότι παρατηρείτε την περίοδό σας ελαφρώς διαταραγμένη λόγω της λήψης του φαρμάκου. Δεν είναι ανησυχητικό. Ο συγκεκριμένος τρόπος για την καθυστέρηση της περιόδου δεν επιτυγχάνει πάντα. Ο πιο σίγουρος τρόπος είναι η λήψη αντισυλληπτικών από τον προηγούμενο μήνα. Πρέπει φυσικά να γνωρίζετε ότι η παρέμβαση αλλαγής του κύκλου σας θα πρέπει να γίνεται μόνο όταν υπάρχουν σοβαρότατοι λόγοι.

Στη διάθεσή σου"


Βάμβουκα

Γεωργιάδου

Βρήκες τα θέματά μας ενδιαφέροντα;

Συμπλήρωσε το email σου για να λαμβάνεις τα πιο δημοφιλή μας θέματα!

Το www.babyzone.gr συνεργάζεται με το SendinBlue για την διατήρηση των e-mail σας και την αποστολή Newsletter. Το SendinBlue εδρεύει στο Παρίσι και ακολουθεί τον Ευρωπαϊκό Νόμο σχετικά με την προστασία των προσωπικών δεδομένων των χρηστών του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου.