facebook babyzonegr youtube channel twitter βρείτε μας στο pinterest! linkedin
ο γιατρός απαντάει

primolut nor & καθυστέρηση

Ερώτηση από Maria (22.9.2014)

"Καλημέρα γιατρέ!

θα ήθελα τη βοήθειά σας.. 3/8 τελευταία περίοδος..3 μέρες πριν την αναμενόμενη περίοδό μου για τον Σεπτέμβρη, πήγα στο φαρμακείο με σκοπό να μου δώσουν χάπια για καθυστέρηση περιόδου. Πήρα τα primolut nor, 2 χάπια την μέρα για 8 μέρες (για τόσες μέρες ήθελα να τα πάρω). Έχουν περάσει 11 μέρες από τότε που τα σταμάτησα αλλά περίοδο δεν έχω δει και ωστόσο πονάει η κοιλιά μου και το στήθος μου αρκετές μέρες. είναι κάτι το ανησυχητικό που δεν έχω αδιαθετήσει ακόμα; (συνολικά 17 μέρες καθυστέρηση). Να σημειώσω ότι στο διάστημα που τα έπαιρνα είχα και ελεύθερες επαφές με τον άντρα μου. Υπάρχει μήπως ενδεχόμενο εγκυμοσύνης; Ευχαριστώ εκ των προτέρων."

Απάντηση από γιατρό (28.9.2014)

"Αγαπητή Μaria,

Πρώτα από όλα θα πρέπει να κανείς μια β χοριακή αίματος έτσι ώστε να διαγνωστεί πιθανή κύηση. Ακολούθως χρειάζεται ένα κολπικό υπερηχογράφημα έτσι ώστε να διαγνώσθουν πιθανές ορμονολογικές ή λειτουργικές διαταραχές. Όλα τα ενδεχόμενα είναι ανοιχτά και θα διασαφηνιστούν με τις παραπάνω εξετάσεις.

Στη διάθεσή σου"


Γεωργιάδου

Βάμβουκα

Βρήκες τα θέματά μας ενδιαφέροντα;

Συμπλήρωσε το email σου για να λαμβάνεις τα πιο δημοφιλή μας θέματα!

Το www.babyzone.gr συνεργάζεται με το SendinBlue για την διατήρηση των e-mail σας και την αποστολή Newsletter. Το SendinBlue εδρεύει στο Παρίσι και ακολουθεί τον Ευρωπαϊκό Νόμο σχετικά με την προστασία των προσωπικών δεδομένων των χρηστών του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου.

Με την περιήγησή σας στο babyzone.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.