facebook babyzonegr youtube channel twitter βρείτε μας στο pinterest! linkedin
> > > > Πρόβλημα σταθερότητας κύκλου λόγω απότομης απώλειας κιλών
ο γιατρός απαντάει

Πρόβλημα σταθερότητας κύκλου λόγω απότομης απώλειας κιλών

Ερώτηση από Μαρίνα (1.5.2015)

“Γιατρέ καλησπέρα σας και καλό μήνα. Το περασμένο καλοκαίρι, λόγω απότομης απώλειας κιλών, μέσω δίαιτας αντιμετώπισα πρόβλημα με την σταθερότητα του κύκλου μου. Συγκεκριμένα, έκανα χρήση των χαπιών primolut nor τα οποία μου πρότεινε γυναικολόγος, προκειμένου να αναπληρώσω την χαμένη περίοδο. Μετά το τέλος της αγωγής η περίοδος μου επανήλθε κανονικά. Ωστόσο, μετά την τελευταία μου περίοδο στις 25/3/2015, τον Απρίλιο-λόγω ελλειμματικής διατροφής και πάλι-δεν αδιαθέτησα. Θα πρέπει να πάρω ξανά τα χάπια primolut nor και αν ναι, 2 το πρωί και 2 το βράδυ για 5 ημέρες; Αναμένοντας την απάντησή σας. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για το χρόνο σας“

Απάντηση από ιατρό (11.5.2015)

“Αγαπητή Μαρίνα, πριν πάρετε οτιδήποτε θα πρέπει να υπάρξει μια διάγνωση για τον λόγο ο οποίος σας προκαλεί τις διαταραχές στην περίοδο. Είναι εύκολο να θεραπεύονται τα συμπτώματα, αλλά θα πρέπει να βρεθεί η αιτία και να δοθεί η κατάλληλη αγωγή.

Στη διάθεσή σας”


Βάμβουκα

Γεωργιάδου

Βρήκες τα θέματά μας ενδιαφέροντα;

Συμπλήρωσε το email σου για να λαμβάνεις τα πιο δημοφιλή μας θέματα!

Το www.babyzone.gr συνεργάζεται με το SendinBlue για την διατήρηση των e-mail σας και την αποστολή Newsletter. Το SendinBlue εδρεύει στο Παρίσι και ακολουθεί τον Ευρωπαϊκό Νόμο σχετικά με την προστασία των προσωπικών δεδομένων των χρηστών του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου.