facebook babyzonegr youtube channel twitter βρείτε μας στο pinterest! linkedin
> > > > Λήψη χαπιού της επόμενης μέρας και ακόμη χωρίς περίοδο
ο γιατρός απαντάει

Λήψη χαπιού της επόμενης μέρας και ακόμη χωρίς περίοδο

Ερώτηση από eirhnh (5.11.2014)

"Γεια σας γιατρέ. Έχω καθυστέρηση εδώ και 17 μέρες. Στις 29.11.14 πήρα το χάπι postinor 1500 το οποίο προκάλεσε αιμορραγία όπως έλεγε και στις οδηγίες. Η αιμορραγία διήρκεσε 6 μέρες με κανονική ροή αίματος. Έχω κύκλο σχετικά άστατο γύρω στις 30-35 μέρες και παραπάνω ορισμένες φορές..έχω κάνει τρία τεστ εγκυμοσύνης που βγήκαν όλα αρνητικά αλλά η περίοδος άφαντη..έχω αγχωθεί πολύ και η κύηση τώρα θα ήταν πολύ ανεπιθύμητη καθώς δεν είμαι στην κατάλληλη ηλικία.. Σας παρακαλώ βοηθήστε με..έχω αγχωθεί πολύ..σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!!"

Απαντηση από γιατρό (9.11.2014)

"Αγαπητή eirhnh η λήψη του χαπιού της επόμενης μέρας πολλές φορές δημιουργεί διαταραχές στον κύκλο και αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο δεν πρέπει να λαμβάνεται αβίαστα. Νομίζω ότι πρώτα από όλα πρέπει να κάνεις μια β-χοριακή που θα ξεκαθαρίσει το θέμα όσον αφορά την ύπαρξη κύησης ή όχι. Ακολούθως πρέπει να γίνει ένα κολπικό υπερηχογράφημα για να διαπιστωθεί ότι όλα είναι καλά ή ότι χρειάζεται κάποια θεραπεία.

Στην διάθεσή σου"


Βάμβουκα

Γεωργιάδου

Βρήκες τα θέματά μας ενδιαφέροντα;

Συμπλήρωσε το email σου για να λαμβάνεις τα πιο δημοφιλή μας θέματα!

Με την πλοήγησή σας στην ιστοσελίδα babyzone.gr αποδέχεστε τη χρήση cookies. Τα cookies μάς επιτρέπουν να προσφέρουμε καλύτερες και εξατομικευμένες λειτουργικότητες.