facebook babyzonegr youtube channel twitter βρείτε μας στο pinterest! linkedin
> > > > Κύηση και stabilanol. Υπάρχει πρόβλημα;
ο γιατρός απαντάει

Κύηση και stabilanol. Υπάρχει πρόβλημα;

Ερώτηση από Popy (24.10.2014)

"Καλησπέρα σας! Είχα τελευταία περίοδο 19/9/2014 λίγο πριν την περίοδο είχα κνησμό και εκκρίσεις, κάνοντας καλ.κολ.υγρού είχα μύκητες. Ξεκίνησα stabilanol 200mg 2 εφάπαξ και 1 κάθε μέρα για τις 3 επόμενες μέρες. Όμως την 5η μέρα 24/10/14 και αφού είχα καθυστέρηση έκανα τεστ και βγήκε θετικό και έκανα και χοριακή 156. Τι γίνεται με την κύηση και τα φάρμακα που έχω πάρει; Ευχαριστώ πολύ"

Απάντηση από γιατρό (28.10.2014)

"Αγαπητή Popy δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα από τη λήψη των συγκεκριμένων φαρμάκων. Έξαλλου η κύηση είναι σε πολύ αρχικά στάδια. Εύχομαι καλή συνέχεια.

Στην διάθεσή σου"


Βάμβουκα

Γεωργιάδου

Βρήκες τα θέματά μας ενδιαφέροντα;

Συμπλήρωσε το email σου για να λαμβάνεις τα πιο δημοφιλή μας θέματα!

Με την πλοήγησή σας στην ιστοσελίδα babyzone.gr αποδέχεστε τη χρήση cookies. Τα cookies μάς επιτρέπουν να προσφέρουμε καλύτερες και εξατομικευμένες λειτουργικότητες.