facebook babyzonegr youtube channel twitter βρείτε μας στο pinterest! linkedin
ο γιατρός απαντάει

Καθυστέρηση περιόδου μετά από primolut nor

Ερώτηση από helen (21.3.2015)

“Γεια σας! Τον προηγούμενο μήνα πήρα primolut nor για να καθυστερήσω την περίοδο για 5 μέρες. Μόλις τα σταμάτησα μου ήρθε αμέσως..αυτό το μήνα ήταν να μου έρθει από τις 15 και ακόμα τίποτα..βέβαια πάντα αργούσε 2-3 μέρες αλλά αυτήν τη φορά έχω αγχωθεί..λέτε να φταίει το χάπι ή να κοιτάξω για εγκυμοσύνη;;;”

Απάντηση από ιατρό (25.3.2015)

“Αγαπητή helen αυτό που πρέπει πρώτα να αποκλειστεί είναι η πιθανότητα κυήσεως. Κάντε λοιπόν πρώτα μια β χοριακή. Αν είναι αρνητική τότε πρόκειται για μια καθυστέρηση ορμονικής αιτιολογίας. Η θεραπεία που πήρατε δεν έχει σχέση με τον παρόντα κύκλο.

Στη διάθεσή σας”


Γεωργιάδου

Βάμβουκα

Βρήκες τα θέματά μας ενδιαφέροντα;

Συμπλήρωσε το email σου για να λαμβάνεις τα πιο δημοφιλή μας θέματα!

Το www.babyzone.gr συνεργάζεται με το SendinBlue για την διατήρηση των e-mail σας και την αποστολή Newsletter. Το SendinBlue εδρεύει στο Παρίσι και ακολουθεί τον Ευρωπαϊκό Νόμο σχετικά με την προστασία των προσωπικών δεδομένων των χρηστών του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου.

Με την περιήγησή σας στο babyzone.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.