facebook babyzonegr youtube channel twitter βρείτε μας στο pinterest! linkedin
> > Η διατροφή μου

Διατροφικές συμβουλές για την αύξηση της γονιμότητας

Διατροφικές συμβουλές για την αύξηση της γονιμότητας
Οι γυναίκες εκείνες που επιθυμούν να αποκτήσουν τον πολυπόθητο τίτλο της μητέρας, μπορούν να μεριμνήσουν για τη βέλτιστη γονιμότητα μέσω της διατροφής τους εφοδιάζοντας και το σώμα τους με θρεπτικά συστατικά από πολύ νωρίτερα.

Αδυνάτισμα και εγκυμοσύνη. Αδυνατίστε υγιεινά με μεσογειακή διατροφή.

Αδυνάτισμα και εγκυμοσύνη. Αδυνατίστε υγιεινά με μεσογειακή διατροφή.
Μεσογειακή δίαιτα για απώλεια 4 κιλών σε 2 εβδομάδες.

Μπορείτε να συνοδεύετε το γεύμα σας, μεσημεριανό και βραδινό, με 1 ποτήρι κρασί.
Απαραίτητη είναι η κατανάλωση 12 ποτηριών νερού τουλάχιστον την ημέρα.

Παχυσαρκία και γονιμότητα. Πώς την επηρεάζει.

Παχυσαρκία και γονιμότητα. Πώς την επηρεάζει.
Ως υπογονιμότητα ορίζεται η ανικανότητα σύλληψης μετά από ένα χρόνο ελεύθερης σεξουαλικής επαφής, και αφορά εξίσου σε άνδρες και σε γυναίκες. Το υπερβάλλον σωματικό βάρος (Δείκτης Μάζας Σώματος - ΔΜΣ* >30 kg/m2, αυξημένη συσσώρευση λιπώδους ιστού) αυξάνει την υπογονιμότητα και στα δύο φύλα, μέσω μηχανισμών που κυρίως αφορούν στις ορμόνες του φύλου.

Top τροφές για την ενίσχυση της γονιμότητας.

Top τροφές για την ενίσχυση της γονιμότητας.
Το υγιές βάρος και η ισορροπημένη διατροφή τόσο του άντρα όσο και της γυναίκας πριν τη σύλληψη ενός εμβρύου, ενισχύουν τη γονιμότητα. Επιβεβαιώστε ότι η υγεία σας είναι στα καλύτερα επίπεδα και ότι έχετε την απαραίτητη ενέργεια που θα χρειαστείτε όταν έρθει το μωράκι σας.

Βάμβουκα

Γεωργιάδου

Βρήκες τα θέματά μας ενδιαφέροντα;

Συμπλήρωσε το email σου για να λαμβάνεις τα πιο δημοφιλή μας θέματα!

Με την πλοήγησή σας στην ιστοσελίδα babyzone.gr αποδέχεστε τη χρήση cookies. Τα cookies μάς επιτρέπουν να προσφέρουμε καλύτερες και εξατομικευμένες λειτουργικότητες.